مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ثبت بالغ بر 11 میلیون تردد در سطح محورهای استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اعلام این خبر افزود: طبق آمار دریافتی از 37 دستگاه تردد شمار نصب شده ی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان (در 74 محور رفت و برگشت) در سطح راه‌های استان حاکی است در ایام عید سعید فطر (1 الی 9 تیرماه سال جاری)،  تعداد 11 میلیون و 341 هزار و 849، تردد در سطح راه‌های استان ثبت شده که از این میزان، تعداد 575 هزار و 650دستگاه، ورودی به استان و تعداد  575 هزار و 198 دستگاه، خروجی از استان و نیز تعداد 10 میلیون و 191  هزار و 1 دستگاه، تردد در دیگر محورهای سطح استان صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بیشترین ترافیک ورودی به استان طی این مدت ، در روز دوشنبه مورخ 5 تیر ماه به میزان 112 هزار و 262 دستگاه بوده است. ضمناً روز جمعه مورخ 9 تیر ماه به میزان 89 هزار و 107 دستگاه،  بیشترین ترافیک خروجی از استان را طی این مدت به خود اختصاص داد.

1

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سپس گفت : روز سه شنبه مورخ 6 تیر ماه با تردد 1 میلیون و  483 هزار و  296 دستگاه، عنوان پرتردد ترین روز استان گیلان را در ایام تعطیلات عید فطر سالجاری به خود اختصاص داد.

نازک کار خاطرنشان کرد: طی این مدت از 74 محور رفت و برگشت در سطح راه‌های استان محور آستانه - لاهیجان با 352 هزار و 647 دستگاه، و محور امام زاده هاشم - رشت با 352 هزار و 493 دستگاه، و محور رشت – خمام   با 346  هزار و 388 دستگاه، بیشترین تردد را داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سپس افزود: طی این مدت استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد، پنجمین‌استان پرتردد کشور پس از استان‌های البرز،تهران، قزوین و مازندران‌بوده است.                                          

*منظور از  محورهای ورودی و خروجی استان،  6 محور اصلی آزادراه لوشان-قزوین ، جاده قدیم  لوشان- قزوین ، منجیل-طارم  ، چابکسر-رامسر  ، آستارا-اردبیل و خلخال- اسالم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.