معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان از افتتاح ۷ مرکز اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و سند توسعه ملی این مراکز در شهرهای بالای۵۰ هزار خانوار به بهره برداری می رسد.

رضا جعفری افزود: قرار است این ۷ مراکز ۱۷ تیرماه در شهرهای صومعه سرا، آستانه اشرفیه، ماسال، رضوانشهر، شفت، سیاهکل و املش راه اندازی شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: در حال حاضر این مراکز در شهرهای رشت، فومن، انزلی، تالش، لاهیجان، رودبار، آستارا، لنگرود و رودسر دایر و مشغول ارایه خدمات رایگان است.

رضا جعفری اعلام کرد: با راه اندازی این ۷ مرکز جدید، مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در همه ۱۶ شهرستان استان فعال است و بهزیستی گیلان جز نخستین استان های موفق کشور در این زمینه خواهد بود.

وی گفت: طلاق، بحث حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، کودک آزاری، همسر و سالمند آزاری، خودکشی و حل تنش و تعارضات زناشویی از مهمترین زمینه های فعالیت این مراکز است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: افراد می‌توانند در صورت نیاز به این خدمات با شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس گیرند و از خدمات شبانه‌روزی و رایگان روانشناسان و مددکاران این اداره کل حمایتی-امدادی بهره گیرند.

رضا جعفری تصریح کرد: در سال ۹۵ هزارو ۲۰۰ نفر از مردم گیلان از خدمات مراکز اورژانس اجتماعی گیلان برخوردار شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.