معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از برگزاری اولین دوره آموزشی توجیهی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت شعبانپور با اشاره به سیاست‌های تعیین شده از سوی وزارت کشور و لزوم آموزش منتخبین شوراهای‌اسلامی شهر و روستا گفت: با توجه به درصد بالای حضور مردم در انتخابات اخیر و انتظارات آنان از منتخبین خود باید اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند.

وی به قرارگرفتن در آستانه شروع به کار منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: به منظور استقرار قانونمند شوراها و آگاهی و شناخت آنها نسبت به وظایف خود اولین دوره آموزشی توجیهی منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از دهم تا بیست و هشتم تیر ماه در 10 منطقه تعیین شده و 43 بخش استان گیلان برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به برگزاری این دوره آموزشی تحت عنوان «فرآیند تشکیل و تصمیم‌گیری شوراهای اسلامی شهر» اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی علاوه بر وظایف ابلاغی به موضوعاتی همچون انتخاب شهردار و دهیار و حضور نمایندگان شورا در کمیسیون‌ها و شوراهای فرادست پرداخته می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی توسط دفاتر حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی با همکاری شورای اسلامی استان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.