به گزاش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان به ایرنا، علی اصغر عباسی افزود: طی این مدت ، 21 میلیون و 614 هزار لیتربنزین در استان مصرف شده است.
وی بیشترین حجم مصرف بنزین در تعطیلات عیدفطر امسال را روز چهارشنبه (هفتم تیرماه جاری)با چهار میلیون و 949 هزار لیتر و کمترین مصرف را در روز دوشنبه پنجم تیرماه با سه میلیون و 355 هزار لیتر عنوان کرد.
وی اظهار کرد: به دلیل موقعیت راهبردی انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت و امکان دسترسی مناطق همجوار به این انبار از پنجم تا نهم تیرماه، همچنین 13 میلیون و 641 هزار لیتر بنزین به شهرستان های ( چالوس ، تنکابن ، رامسر ، اردبیل ، خلخال و زنجان ) ارسال شده است .
عباسی تصریح کرد: بیشترین میزان ارسال فرآورده به مناطق همجوار روز چهارشنبه (هفتم تیرماه جاری) به مقدار هفت میلیون و 172 هزار لیتر و کمترین آن روز پنجشنبه هشتم تیر ماه به مقدار دو میلیون و 669 هزار لیتر بود .
وی مجموع بنزین توزیع شده سوپر و معمولی طی دو روز ایام تعطیلات رسمی عیدفطر ( پنجم و ششم تیرماه) در گیلان و شهرستان های همجوار را 12میلیون و 509 هزار لیتر ذکر و بیان کرد: مصرف در این ایام نسبت به تعطیلات رسمی عیدفطر سال گذشته 16درصد افزایش داشته است .
به گزارش ایرنا، از جایگاه های عرضه بنزین و گاز (سی ان جی )در استان گیلان، 117 جایگاه مربوط به بنزین و 99 جایگاه مربوط به سی ان جی است.
همچنین از 99 جایگاه سی ان جی در گیلان ، 35 جایگاه دو منظوره و 64 جایگاه تک منظوره است.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشار دهنده : بابایی
7296 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.