به گزارش خبرنگار ایرنا ،احمد آقایی در جمع نمازگزاران ظهر جمعه آستارا در مصلی این شهرستان با اشاره به اینکه دهیاران محدوده های نوار ساحلی باید طرح های سالمسازی را بدون دریافت هزینه های زیاد در اختیار گردشگران قرار دهند، اضافه کرد: صیانت از انفال وظیفه همگانی است و باید طبیعت خداداد برای نسل های بعد حفظ شود.
وی با بیان اینکه در فصل تابستان شاهد برخی بد حجابی ها در شهرهای گردشگری هستیم، افزود: باید نیروی انتظامی با همکاری مقام قضایی با حریم شکنی ها مقابله کند.
وی با اشاره به موقعیت مرزی و گردشگری آستارا و سابقه فرهنگی این شهرستان خاطرنشان کرد : با توجه به ورود سالیانه بیش از 6 میلیون گردشگر به آستارا، بسیاری از جرائم در این شهرستان وارداتی است و امیدواریم فرهنگ مردم آستارا برای گردشگران تاثیرگذار باشد.
وی نقش خانواده ها را در کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم، اثر بخش دانست و افزود: سالانه حدود 15 هزار طلاق در کشور ثبت می شود و این امر حاصل سهل انگاری و عدم توجه والدین به تربیت فرزندان است.
آقایی اضافه کرد: با فراهم کردن بسترهای اشتغال توسط مدیران دستگاه های دولتی، می توان از میزان جرائم در جامعه کاست.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان انتقاد از برخی نهادهای مهم را نسنجیده خواند و گفت: امروز به لطف خون پاک شهیدانی نظیر آیت الله دکتر بهشتی و در سایه تلاش های این نهادها، امنیت پایدار در کشور حاکم شده است.
وی تصریح کرد: توسعه و آبادانی کشور در سایه امنیت معنا پیدا می کند و مردم با حمایت از دستگاه قضا در ایجاد امنیت نقش کلیدی ایفا کرده اند.
از اول تا هفتم تیر ماه هفته قوه قضاییه است. در نتیجه اقدام تروریستی انفجار مقر اصلی حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر سال 1360، آیت الله بهشتی رئیس وقت دیوان عالی کشور و بیش از 70 نفر از مقامات و چهره های برجسته سیاسی به شهادت رسیدند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124/ 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.