به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب شهری تالش به ایرنا؛ محمدتقی اصلح نژاد روز جمعه گفت: عملیات مرحله جدید این طرح آغاز شده است و با پایان آن، شبکه فاضلاب شهری تالش حدود پنج کیلومتر توسعه خواهد یافت.
وی افزود: از 130 کیلومتر شبکه فاضلاب شهر تالش، 20 کیلومتر به اتمام رسیده و 6 کیلومتر تاکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است .
وی با اشاره به اینکه تسریع اجرای این طرح نیازمند مشارکت دستگاه های متولی است، اضافه کرد: جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و استفاده از پساب در صنعت از مزایای آن است.
** بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به ایرنا؛ محمد رضا شعبانی مسئول کنترل کیفیت امور آب و فاضلاب روستایی تالش از آغاز طرح 15 روزه پایش سلامت منابع آب شرب روستاهای ییلاقی این شهرستان خبر داد.
وی افزود: این طرح همزمان با حضور گردشگران در مناطق ییلاقی، با همکاری مرکز بهداشت تالش در روستاهای کیش دیبی، رزه، شاه رسول، سوباتان، بسک، کوهستان مشایخ و کلات این شهرستان در حال اجراست.
تالش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و 115 هزار نفر در 369 روستای این شهرستان ساکن هستند و 2 هزار و 534 مشترک روستایی آن از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند.
دریافت خبر: یوسف هدایتی** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.