دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور از انتخاب و معرفی داوران این جشنواره از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی گفت: احمد توکلی، رضا مقدسی، بیژن مقدم، علیرضا ملکیان و اکبر نصرالهی از اساتید برجسته دانشگاه و فعالان رسانه به عنوان هیأت داوران جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور انتخاب و معرفی شدند.

وی تصریح کرد: انتخاب داوران این جشنواره از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است.

دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها افزود: از میان داوران انتخابی، رضا مقدسی، دبیر تخصصی سه دوره اخیر این جشنواره و محمود اکرامی فر از دبیران تخصصی دوره های پیشین جشنواره مطبوعات رضوی هستند.

فاضلی با اشاره به ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور، یادآور شد: امروز (چهارشنبه ٧ تیر ٩٦) آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در جشنواره است.

هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.