سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نازنین ملائی و حمیرا برزگر دو ملی پوش قایقرانی استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ دعوت شدند.
وی اظهار کرد: این دو ورزشکار شایسته گیلانی به همراه 12 ورزشکار دیگر در هشتمین مرحله اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی تهران حضور دارند .
وی ابراز امیدواری کرد ، نازنین ملایی و حمیرا برزگر دو ورزشکار شایسته گیلانی که سابقه حضور در رقابت های آسیایی را نیز دارند، بتوانند با عضویت تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان در مسابقات برون مرزی حضور یابند.
هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان تا روز 21 تیرماه جاری ، زیر نظر کادر فنی این تیم در دریاچه آزادی ادامه خواهد یافت.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی قایقرانی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
***
به گزارش ایرنا ، رقابت های دارت جام رمضان استان گیلان در بخش آقایان با حضور 28 ورزشکار از شهرهای مختلف گیلان به کار خود پایان داد .
در مرحله نهایی مسابقات دارت جام رمضان با حضور هشت ورزشکار برتر در سالن دارت مجموعه ورزشی شهدای رشت ، سیدحسین پیشوایی با کسب 20 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.
همچنین آرین بهاری نوجوان گیلانی با کسب 18 امتیاز نایب قهرمان شد و سیدجلیل موسوی نیز با 16امتیاز در مکان سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات دارت جام رمضان گیلان ، جوایز و تندیس قهرمانی اهداء شد.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.