سرهنگ حسین محمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه بسیاری از هموطنان برای تعطیلات عید فطر به گیلان آمده اند، از آنان می خواهیم زمان سفر را مدیریت کنند تا شاهد ترافیک پرحجم و تراکم در محورها بویژه محور رشت - قزوین نباشیم.
وی زمان برگشت را نیز جزو سفر دانست و بر لزوم مدیریت زمان برای تمامی مسیر سفر تاکید کرد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان به اعمال محدودیت های ترافیکی امروز در محورهای استان نیز اشاره و بیان کرد: بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه ، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد همزمان با دومین روز از تعطیلات عید فطر در محورهای رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال شده است.
به گفته سرهنگ محمدپور، تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 امروز (سه شنبه ششم تیرماه) در محور رشت - قزوین و بالعکس و آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان، ترافیک حال حاضر در تمامی محورهای استان را عادی و روان ذکر و اضافه کرد: طی سه روز گذشته تصادف منجر به فوت در محورها نداشته ایم.
پنجم و ششم تیرماه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر تعطیل است. طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها همزمان با سراسر کشور از اول تیر آغاز شده و تا اول مهرماه ادامه دارد.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.