فرماندار صومعه سرا اهانت به رئیس‌جمهور کشور را اهانت به ۲۴ میلیون رای دانست و تصریح کرد: نباید با خودسری و تفکر غلط سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح الهی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری که ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت درپیش بودن عید سعید فطر از حضور باشکوه مردم غیرتمند ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار شهرستان صومعه سرا در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

فتح اللهی با اشاره به حواشی راهپیمایی روز قدس در تهران و اهانت تعدادی از افراد سودجو از این حرکات نابخردانه ابراز گله مندی کرد و اظهار داشت: آنها با رفتاری کاملا احساساتی در زمین دشمن بازی کردند و آب به اسیاب تفرقه ریختند.

فرماندار صومعه سرا اهانت به رئیس‌جمهور کشور را اهانت به ۲۴ میلیون رای دانست و تصریح کرد: نباید با خودسری و تفکر غلط سعی در ایجاد تفرقه و دو دستگی کرد.

وی ضمن محکوم‌کردن رفتار ناهنجار و نابخردانه‌هتاکین به مقام محترم‌ریاست‌جمهوری افزود: متاسفانه عده ای سود جو و منحرف منفعت خود را در هوچی گری ، توهین و هرج و مرج می بینند.

وی افزود: این فرصت طلبان خودسر به هیچ آیینی پایبند نبوده و برای تفکرات کوچک خود اقدام به توهین به افراد بزرگ می‌کنند که از قوه قضاییه برخورد قاطع و درخور را خواستاریم.

فرماندار صومعه سرا در رابطه با رفع معضل بیکاری اظهار کرد: همراهی همه ادارات و نهادها در بحث اشتغال می‌تواند ما را به نقطه روشنی که آرزوی هرکشوری است برساند.

وی از پتانسیل بالا و ظرفیت خوب شهرستان صومعه‌سرا سخن گفت و افزود: اگر از این ظرفیت بخوبی استفاده نشود علاوه بر افزاش نرخ بیکاری، مشکلات و معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

فرماندار صومعه‌سرا حجم بالای ورود مسافرین به شهرستان صومعه سرا را بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دانست و تصریح کرد: گام اول میدان‌دادن به بخش خصوصی و حمایت از آن است.

فتح اللهی ضمن ابراز رضایت از تعامل و همراهی دستگاه‌ها و ادارات شهرستان خاطر نشان کرد: بحث بیکاری در ابتدا باید از ادارات پیگیری و رفع شود.

وی نیاز حمایت فراگیر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و کارآفرینی را ضروری دانست و اظهار داشت: کارآفرینان کشاورزی از حیث اینکه با حداقل امکانات و تسهیلات به بهترین شکل در ایجاد اشتغال و درآمد می کنند باید بیشتر دیده شوند.

فرماندار صومعه‌سرا پرداخت تسهیلات کم بهره برای ایجاد رغبت میان تولید کنندگان بویژه تولید کنندگان حوزه کشاورزی را یک ضرورت دانست و بیان داشت: در قبال حمایت دولت از شرکت‌ها و کارخانه‌ها وارائه خدمات زیرساختی به آنها، این مجموعه ها نیز موظف اند نیروی کار لازم را از همین شهرستان بکارگیرند .

فتح اللهی در پایان تاکید کرد: همه ادارات آمار اشتغال‌زایی خود را به فرمانداری اعلام کنند تا علاوه بر تجمیع این آمار ، بتوانیم با ایجاد تعادل میان افراد بیکار و فرصت های شغلی از این معضل بکاهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.