به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا، یونس رنجکش در بازدید از طرح های سالمسازی این شهرستان، افزود: این ساحل یکی از جاذبه های خوب گردشگری منطقه است اما به دلیل قرار گرفتن در محدوده مناطق چهار گانه سازمان حفاظت محیط زیست، مشکلاتی از نظر قوانین برای ایجاد تاسیسات خدماتی وجود دارد.
وی ادامه داد: طی نشست های مختلف با مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان تلاش شد تا با حفظ شرایط محیط زیست، نسبت به بهره وری مناسب از این منطقه اقدام شود و بتوانیم با ایجاد امکانات رفاهی و خدمات مناسب، این تفرجگاه را احیا کنیم.
وی گفت: هم اکنون وضعیت خدمات دهی در این منطقه مناسب نیست و امسال با بهره گیری از توان تعاونی دهیاری ها تلاش می کنیم تا مدیریت شود و برای اجرای طرح تفرجگاه، به صورت موقت از اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان مجوز دریافت شده است.
وی اظهار داشت: اولویت واگذاری غرفه ها در این محل به بومیان منطقه مشروط به اجرای طرح پیشنهادی تعاونی دهیاری ها است.
رنجکش در بازدید از سایر نقاط ساحلی آستارا با تاکید بر بازگشایی طرح های سالمسازی، خواستار ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و تامین امنیت آنان در تعطیلات پیش رو شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و سه شناگاه (طرح سالمسازی دریا ) ، در غرب استان گیلان واقع شده و جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.