در این نامه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: جناب آقای دکتر نجفی استاندار سخت کوش استان گیلان با عرض سلام و احترام؛ اینک که به حکم مشیت الهی، در آستانه لیالی قدر، روح بلند عزیزمان در راه سرخ حسینی برای دفاع از اسلام، ولایت و امنیت کشور و رسیدن به انتظار سبز مهدوی به سوی معشوق شتافت بر ماست که حضور پر شور و حماسی حضرتعالی در کنار مردم ولایتمدار و انقلابی را که نشان از عشق و ارادت به شهدا و تعهد بر ادامه راه آن عزیزان است، ارج نهاده و در برابر این سیل عظیم قدرشناسی و ابراز احساسات، تعظیم نموده و سر بر آستان معبود ساییده و سجد شکر بجا می‌آوریم.
در ادامه این نامه تصریح شده: وظیفه خود می‌دانیم که از ابراز همدردی شما و حضور در برگزاری مراسم استقبال، وداع با شهید، تشییع و تدفین و شرکت در مراسم سوم پرستوی مهاجر ما، شهید مدافع امنیت و سرباز گمنام امام زمان (عج) حسن عشوری همراهی کردید و با لطف و محبت خویش مرهمی بر قلب داغدارمان بودید، کمال تقدیر و تشکر به عمل ‌آوریم.
در خاتمه این نامه گفته شده: دست دعایمان را به امید اجابت بلند می‌کنیم و سلامتی و بهروزی همه مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه کبربائیش مسئلت داریم؛ باشد که با پشتیبانی از فرمان‌ها و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدّظلّه العالی» ادامه دهنده راه شهیدان و آرمان‌های امام شهدا باشیم. انشاء الله
شهید حسن عشوری از سربازان گیلانی گمنام امام زمان (عج) بود که در عملیات وزارت اطلاعات علیه یک گروه تروریستی در چابهار شهید شد. پیکر مطهر این شهید، شنبه گذشته با حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات از محل سپاه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ تشییع و پس از آن، در زادگاهش شهرستان رودسر در شرق استان گیلان خاکسپاری شد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.