استاندار گیلان گفت: حمایت از سرمایه‌گذار مشی دولت و برآمده از تفکر و اندیشه دولتمردان دولت تدبیر و امید است.

به گزارش  ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از تنها کارخانه فعال تولید پاکت‌های چندلایه گفت: در سراسر کشور یک روحیه شاداب و پرنشاط برای توسعه فناوری و رونق اقتصادی وجود دارد.

وی گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم ضمن تشویق سرمایه‌گذاران، حین راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه‌های اشتغال‌زا، همراه و همیارشان باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تلاش استان را برای رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و شکوفایی بیشتر اقتصاد استان دانست و افزود: دولت جدیتش را درباره رفع موانع تولید با اقدام و عمل نشان داده است.

وی سرمایه‌گذار این پروژه را به جدیت و پشتکار در تکمیل، تجهیز و توسعه فازهای بعدی تشویق کرد و گفت: به هیچ وجه مایوس نشوید، چراکه هرگونه فعالیت اقتصادی که اشتغال‌زا باشد یقینا مورد حمایت دولت است.

استاندار گیلان افزود: حمایت از سرمایه‌گذار مشی دولت و برآمده از تفکر و اندیشه دولتمردان دولت تدبیر و امید است و با تغییر مدیران اختلالی در این روند صورت نمی‌پذیرد.

فاز نخست کارخانه پدیده عرش نوین با هدف تولید و صادرات  پاکت‌های چندلایه برای استفاده آب میوه و انواع نوشیدنی با سرمایه‌گذاری ارزی 8.5 میلیون دلاری و 150 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای 12 هزار مترمربع در روستای دوگور صومعه سرا ساخته شده است.

با اجرای این طرح در فاز نخست برای 100 نفر اشتغالزایی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.