عارف رضایی روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا اظهار داشت : کشتی گیر آستارایی از سوی غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان به اردوی این تیم دعوت شد و اکنون در کنار 39 کشتی گیر از شهرستان های مختلف برای مسابقات کشتی جام یادگار امام (ره) آماده می شوند.
وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان در خانه کشتی تهران در حال برگزاری است، افزود: مسابقات کشتی جام یادگار امام (ره) با شرکت کشتی گیرانی از 10 کشور دنیا به میزبانی شهرستان چابهار از هفتم تیرماه به مدت 2 روز برگزار خواهد شد و دوستعلی در رشته آزاد و در وزن 69 کیلوگرم با حریفان خود رقابت خواهد کرد.
وی اضافه کرد: کشتی گیران برجسته ای در آستارا فعالیت می کنند و هیات کشتی این شهرستان در تلاش است تا با برگزاری مسابقات مختلف، زمینه رشد بیش از پیش آنها را فراهم کند.
مجید دوستعلی کشتی گیر 17 ساله آستارایی پیش از این در مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان اراک مقام نخست وزن 69 کیلوگرم را کسب کرده بود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.