به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا سید جلال سید محمدی در نشست با مسئولان ادارات تالش در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت : انتخابات با شکوه و حملات موشکی سپاه علیه داعش، غرور ملی را برانگیخته است و باید این احساسات ارزشمند را به عنوان سرمایه های اجتماعی پاس بداریم.
وی حضور با شکوه مردم در انتخابات را نشان از پشتوانه مردمی نظام در عرصه بین المللی خواند و افزود : متاسفانه این روزها دولت تدبیر و امید مورد آماج بیشترین تخریب ها قرار گرفته است و در اظهار نظر برخی مسئولان محلی نیز این ‌تهمت ها و تخریب ها ادامه دارد.
وی بیان کرد: رای حدود 24 میلیونی مردم به رئیس جمهوری منتخب ، نشان دهنده عمق اعتماد مردم به سیاست ها و عملکرد دولت تدبیر و امید است ولی برخی افراد، بی اعتنا به واقعیت ها تلاش می کنند شیرینی این انتخابات را کم رنگ کرده و عظمت حضور مردم در پای صندوق های رأی و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری را کوچکتر جلوه دهند.
سید محمدی ادامه داد: انتخابات سالم و با شکوه مورد تأیید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است ولی برخی باز هم آن را تخطئه می کنند؛ رئیس جمهور قانونی مردم و منتخب ملت را تضعیف و توهین و تخریب ناروا را ادامه می دهند در صورتی که نباید به جای تقویت قوای کشور، آن را تضعیف کنند و مشروعیت آن را زیر سوال ببرند.
وی با اشاره به این که برخی سخنان گفته شده دور از شأن و منزلت ملتی است که حماسه حضور 41 میلیونی را خلق کردند متذکر شد : اظهارات مسئولان بایستی سنجیده و اخلاق مدار باشد .
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش افزود: این حرف ها در شان مردم فرهیخته، آگاه و با فرهنگ غنی تالش نیست و باید به عنوان یک تالشی، معرف فرهیختگی تالشان باشیم.
سید محمدی بیان کرد: بهتر است همگان به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کنیم و رأی مردم را تقسیم و مسئولان کشور را تضعیف نکنیم و مشروعیت قانونی را با تعلقات خاص خود زیر سوال نبریم و در مسیر انجام وظیفه، با همدلی حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: تخریب و توهین سودی برای مردم نخواهد داشت و اگر دل تخریب کنندگان برای مردم می سوزد باید به جای تهمت و تخریب دولت کمک کنند، تا گره ای از مشکلات مردم گشوده شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید محمدی ** انتشار دهنده : بابایی
7106 / 7124 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.