نماینده مردم رشت گفت: امروز که می‌بایست لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌افتاد با رفتارهای ناپسند عده ای نادان قند در دل صهیونیست‌ها آب شد و حال باید دید آنها چه جشن و پایکوبی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت با انتشار یاداشتی به هتک حرمت رئیس‌جمهور در روز قدس واکنش نشان داد.

در این یاداشت آمده است:

دیروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس بود؛ روز انزجار از ظلم و متجاوز ، روزی که همه یکدل و یک صدا به خیابان آمده بودند تا با عمل به وصایای امام راحل (ره) و توصیه های مقام معظم رهبری با هر سلیقه و جناحی، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر بدهند چون دشمن، دشمن است و وقتی پایش به کشوری باز بشود چپ و راست نمی شناسد.

اما متاسفانه امروز که رسانه‌های دنیا می‌بایست فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را پوشش می‌دادند عده‌ای نادان خوراک تبلیغاتی برای صهیونیست‌ها درست کردند تا آنها این اجتماع عظیم را بطور دیگری بتوانند ترسیم کنند و اصلا آن را وارونه جلوه دهند! انگار هدف اسرائیل نبوده است! واقعا این عده قلیل که این حماسه بزرگ را به حاشیه بردند و دل شهدا و امام شهدا را خون کردند و بر علیه رئیس‌جمهور و معاون اول‌اش و نائب رئیس مجلس و تعدادی از نماینده‌های مجلس شعار دادند اینها در زمین اسرائیل و برای صهیونیست بازی نکردند؟ نمی بایست عده ای قلیل و کوچک این راهپیمایی بزرگ را به حاشیه برده و سطح آن را به یک نزاع داخلی تقلیل دهند و انسجام و وحدت ملی را خدشه دار نمایند.

بخدا قسم اعمال این عده ( هر کسی که می خواهد باشند ) عین خیانت به کشور و شهداست و هیچوقت از حیث این خیانت ها پاسخ خون شهدا را نمی‌توانند بدهند! و قطعا هر آن کس که دلش برای این انقلاب و نظام و شهدا می سوزد می بایست اعمال این نابخردان را محکوم کند و از آن تبری بجوید! واقعا امروز که می بایست لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌افتاد با این رفتارهای ناپسند قند در دل صهیونیست ها آب شد و حال باید دید چه جشن و پایکوبی خواهند گرفت !

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.