به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار محمد عبدالله پور پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: خوشبختانه انقلاب ما با تمام قدرت در حال حرکت است و کسی را یارای باز داشتن آن نیست .
وی با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط امام راحل بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز قدس را روزی می‌دانست که تنها به قدس اختصاص ندارد بلکه روز مقابله مستضعفین در مقابل مستکبرین است و همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب نیز فرمودند، روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قدرت بالای نظامی ایران یادآور شد: قدرت موشکی سپاه خانه داعشیان را ناامن کرد و این قدرت عامل آزادی قدس نیز خواهد بود.
وی ادامه داد: امروز ناوهای آمریکایی نمی توانند هیچ‌گونه اقدامی علیه کشور ما داشته باشند و خوشبختانه این‌ قدرتهای استکباری ، اسیر قدرت جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ملت‌ های طرفدار نهضت اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده‌اند و از طرف دیگر ، نظام سلطه نیز با ایجاد گروه‌های تروریستی در سوریه ایجاد رعب و وحشت می‌کنند اما نتوانستند خط مقاومت را بشکنند.
عبدالله پور در ادامه با اشاره به اقدام تکفیری ها در حمله به مجلس خاطرنشان کرد : ایران با پرتاب موشک‌های ذوالفقار توان نظامی خود را ثابت کرد و نشان داد که اگر به کشور ما تعدی کنند، در خانه‌های خود نیز امنیت نخواهند داشت .
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.