جمیل غریب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت : دانش آموزان برگزیده در ساخت آدمک های سران استکبار و عکس موبایلی از راهپیمایی روز جهانی قدس تجلیل می شوند.
وی خاطرنشان کرد : برپایی ایستگاه نقاشی در مسیرهای راهپیمایی و مسابقه پیامکی روز قدس از دیگر برنامه ها به مناسبت روز جهانی قدس است.
وی روز قدس را نمایش اتحاد مسلمانان در سراسر جهان عنوان و خاطرنشان کرد: همه با هم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می داریم.
همچنین در بیانیه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان گیلان که به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شده، آمده است: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.
در بخش دیگری از این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا، قرار گرفته، آورده شده: ما تشکل های دانش آموزی ضمن محکومیت جنایات اشغالگران و صهیونیست‌ های غارتگر و حامیان غربی آنان یک بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید عهد و پیمان بسته و در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌ دار و ولایتمدار استان گیلان دعوت می‌ کنیم که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر آلام مردم زجرکشیده فلسطین باشند و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس فردا همزمان با سراسر کشور ، در 51 نقطه استان گیلان به سوی میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود. راهپیمایی در مرکز استان نیز راس ساعت 10 و 30 دقیقه از مبادی چهارگانه به سوی مصلی رشت برگزار خواهد شد.
فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است. گیلان بیش از 370 هزار دانش آموز دارد .
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.