فیروز فاضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قانون همیشه بین نقد و غیر نقد، مرز می گذارد و قوه قضائیه و قانون مطبوعات این مرزها را تعریف می کند.
وی اظهار کرد: کثرت رسانه های مکتوب و مجازی استان نشان از توجه به مقوله فرهنگ دارد اما مطبوعات استان برای رسیدن به جایگاه واقعی رسانه نیازمند غنی سازی محتوایی است.
وی یادآور شد: این اداره‌کل هیچگاه شاکی رسانه های منتقد نبوده، نیست و نخواهد بود؛ اما رسیدگی به شکایات از رسانه ها حقی برای شاکیان خصوصی و مدعی العموم است که قانون برای آنها تعریف شفافی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: نگاه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به رسانه های استان ، نگاه ویژه ای است و باید به گونه ای پیش رفت که مطبوعات محلی استان تقویت شده و جایگاه واقعی خود را بیابند.
فاضلی با بیان اینکه بحث محتوای نشریات باید در دستور کار مدیران رسانه ها قرار گیرد، افزود : کثرت رسانه های مکتوب و مجازی در استان نشان از توجه به مقوله فرهنگ دارد و باید با تاکید بر محتوا و کیفیت ، به رسانه های گیلان اعتبار بخشید.
گیلان دارای 179 نشریه شامل 9 روزنامه، 45هفته نامه، 20دوهفته نامه ، 46ماهنامه، 5 دو ماهنامه ،37 فصلنامه و 12 دو فصلنامه است. بیش از 400 خبرنگار نیز در استان مشغول به فعالیت هستند.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده: کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.