به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، در این جلسه که با شرکت مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان ، معاونینی از سازمان بنادر و دریانوردی و اعضای کارگروه ساماندهی سواحل ، جزایر و بنادر کشور و به ریاست پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد مسایل و مشکلات مربوط به تالاب انزلی در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات ، مشکلات موجود و همچنین راهکارهای رفع مسایل و معضلات تالاب انزلی ارایه داد. معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانورد نیز در خصوص دستور جلسه و اقدامات صورت گرفته سازمان تابعه خود مواردی را عنوان کرد. معاونت های آب و آبفای وزارت نیرو و نیز سازمان های شیلات و جنگل ها ، مراتع و آبخیز داری بعنوان اعضای این کارگروه اهم اقدامات انجام شده به منظور رفع مشکلات تالاب انزلی را در جلسه مطرح کردند.

در سالیان اخیر بحث تصرفات غیر مجاز و ساخت و ساز های غیر قانونی به عنوان عوامل تهدید کننده و تاثیر گذار در موجودیت تالاب بین المللی انزلی مورد توجه سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است . قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با جدیت در صدد برخورد با متجاوزین به حریم تالاب و متصرفین غیر قانونی اراضی حاشیه تالاب انزلی است و هشدار داد کلیه ساخت و سازهای غیر قانونی با حکم قضایی توسط این اداره کل قلع و قمع می شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 681308
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.