به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به ایرنا، با پایان ارزیابی آثار رسیده به دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، 24 طرح و ایده در بخش آیینی سنتی و 70 طرح و ایده در بخش مسابقه (آزاد) معرفی شدند که از این تعداد، سه طرح با عنوان های نوروز بل به نویسندگی و گارگردانی محمدعلی صادق حسنی ، گیلدخت به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی آرزو علی پور و شال برون به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان در این جشنواره راه یافتند.
گروه‌های پذیرفته‌شده در مرحله ارزیابی طرح و ایده تا 25 تیرماه امسال فرصت دارند فیلم نمایش‌های خود را به همراه مدارک خواسته شده در فراخوان، برای مرحله بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از 17 تا 21 شهریورماه سال جاری در کردستان برگزار می شود.
همچنین این روابط عمومی اعلام کرد: فیلم کوتاه مستند سماموس در انجمن سینمای جوانان لاهیجان تولید و آماده نمایش است.
این فیلم کوتاه مستند ساخته هادی محمدی از فیلمسازان جوان شرق گیلان است که پیش از این، فیلم کوتاه مستند گیشار و فیلم های کوتاه داستانی مکث، خاکریز و عشق را ساخته بود. این فیلم ساز انجمن سینمای جوانان لاهیجان، فیلم مستند معجزه طبیعت را نیز در مرحله تدوین دارد و تصویربرداری از چند فیلم کوتاه هم از دیگر فعالیت های این فیلمساز اهل رحیم آباد رودسر است.
فیلم کوتاه بیست و هشت دقیقه ای سماموس درباره چهار فصل از زندگی مردم و طبیعت منطقه رحیم آباد و اشکورات شهرستان رودسر است.
خبرنگار: نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.