فرماندار رودسر گفت: یکی از بزرگترین کارهای شهرداری رودسر ساماندهی وضعیت آرامستان است.

به گزارش ایلنا از رودسر،جلسه ساماندهی وضعیت آرامستان رودسر با حضور فرماندار، مسئولان مرتبط و معتمدین شهر رودسر برگزار شد.

امیر جانبازی رودسری در این نشست ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت حضرت علی(ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در این شب‌های قدر افزود : یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارهای شهرداری رودسر ساماندهی وضعیت آرامستان است. با توجه به اینکه ارامستان موجود دیگر ظرفیت و فضایی برای تدفین اموات ندارد باید فکری اساسی برای ان انجام داد.

فرماندار رودسر در این نشست بیان داشت : برنامه ریزی ها و نشست های مختلفی پیرامون ساماندهی این مسئله مهم صورت گرفته است و با توجه به وضعیت خاص آرامستان مجموعه شهرداری رودسری نسبت به رایزنی ها و پیگیری های خود اقدام عاجل داشته باشند تا بتوانیم این مسئله بزرگ شهر رودسر را که دغدغه بززگان و معتمدین این شهر است برطرف سازیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر ادامه داد : در این بحث از وجود خیرین و نیکوکاران بخوبی استفاده می شود و چندین خیر و نیکوکار امادگی خود را به جهت کمک به رفع این مسئله اعلام داشته اند که مسئولین با تعامل و برنامه ریزی و همکاری این خیرین می توانند به نتیجه دست یابند.

فرماندار رودسر اظهار داشت : در دین اسلام برای تدفین اموات که مسیر پایانی سفر به آخرت است اصول خاصی در نظر گرفته شده است که نشان از ارج گذاری به جایگاه آرامستان دارند و این مسئله باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا رضایتمندی خداوند را بعنوان مسئولین این شهرستان باتوجه به اهمیت این موضوع بدست اوریم.

جانبازی اشاره کرد : باید سعی شود حقوق شهروندی شهروندان در مجاورت آرامستان رعایت شود تا با رضایت قلبی و جلب نظرشان املاک‌شان را در اختیار قرار دهند تا حقوقی تضییع نشود.

وی در پایان از اعضای ستاد ساماندهی آرامستان شهر رودسر خواست که هرچه در توان دارند بکار گیرند تا این وضعیت را به درستی به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.