به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ بابک علیزاده گفت:‌ ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی رودبار، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان یدک کش که حامل یک دستگاه وانت پیکان بود، مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی با بیان اینکه ‌در بازرسی از خودروی وانت پیکان، 10 بسته موادر مخدر از نوع هروئین به وزن 9 کیلو و 750 گرم کشف و ضبط شد، افزود:‌ راننده یدک کش اظهار داشت که راننده خودروی وانت پیکان، خودروی حامل مواد مخدر را به بهانه خرابی موتور در اختیار او قرار داده و درخواست کرده که این خودرو را به شهرستان رشت برساند.
سرهنگ علیزاده با اشاره به دستگیری راننده 45 ساله وانت پیکان خاطرنشان کرد:‌ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی همچنین بیان کرد: ‌ماموران انتظامی کلانتری 11 رودبار نیز حین گشت زنی به عابر پیاده ای در حین حمل بسته ای، مشکوک شده و اقدام به بررسی بسته مورد نظر کردند.
وی گفت:‌ در بازرسی از این فرد، چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و متهم 29 ساله که اهل و ساکن شهرستان کرج بود، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.