به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محسن جعفرزاده گفت: در پی اعلام شکایت شهروندان از چند فقره کلاهبرداری، ماموران با تعقیب سرنخ‌ها پس از شناسایی کلاهبردار، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بررسی فنی پلیس به صراحت به کلاهبرداری و فریبکاری با استفاده از اسناد ملکی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه تاکنون 29 شاکی در خصوص پرونده متهم شناسایی شده، اظهار داشت: متهم پس از شناسایی املاک دارای سند، نسبت به مشارکت در ساخت ملک اقدام کرده و پس از اخذ وکالت تام الاختیار از صاحب ملک، از بانک وام دریافت و سپس متواری می شد.
وی با بیان اینکه متهم 60 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده، بر لزوم آموزش همگانی شهروندان برای هوشیاری در مواجهه با افراد سودجو تاکید کرد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ جعفرزاده همچنین از دستگیری سارق لوازم خودرو با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
وی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، پلیس با تعقیب سرنخ‌ها پس از شناسایی متهم، او را در خانه‌اش دستگیر کرد.
سرهنگ جعفرزاده با اشاره به اینکه متهم اهل و ساکن فومن در بررسی فنی پلیس به پنج فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: متهم برای تامین مخارج اعتیاد، نیمه های شب‌ در محیط‌های خلوت اقدام به سرقت از خودروهای فاقد دزدگیر می کرد.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.