جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز گیلان در جلسه شورای فرهنگی این شرکت بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای اجرای مناسبت ها بویژه مناسبت های مذهبی و جشن میلاد ائمه معصومین (ع) و اعیاد مذهبی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که همکاران و همه مراجعین در روز میلاد و یا اعیاد مذهبی، متفاوت‌بودن آن روز را احساس کنند لذا لازم است با انجام تبلیغات محیطی مناسب و توزیع شیرینی بین همکاران ادارات و مراجعین این مناسبت ها را گرامی بداریم.

در ادامه وی ضمن تقدیر از حضور همکاران و خانواده‌ها در مراسم محفل انس با قرآن گفت: انس با قرآن یکی از برکات ویژه انقلاب است و شرکت گاز استان گیلان توفیق دارد تا همه ساله این سنت حسنه را بجا آورد و لازم است در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی بهتر شرایط را برای حضور بیشتر همکاران و خانواده ها فراهم کنیم.

گفتنی است در این جلسه مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت و اجرای برنامه های ویژه برای برخی از مناسبت های مهم از جمله میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختر، عید غدیرخم، تجلیل از آزادگان عزیز و هفته دفاع مقدس و .... به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: انس با قران یکی از برکات انقلاب است مدیرعامل شرکت گاز گیلان: انس با قران یکی از برکات انقلاب است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.