مدیرکل کمیته امداد گیلان از تحت پوشش بودن 26 در صد خانوار شهرستان صومعه سرا خبر داد.

به گزارش ایلنا ازصومعه سرا ، محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان ظهر امروز با علی فتح اللهی فرماندار شهرستان صومه سرا دیدار کرد.

فتح اللهی در این دیدار ضمن تشکر از زحمات بی شائبه مجموعه کمیته امداد در جهت زدودن چهره فقر از جامعه گفت: قطعا تمامی مراجعین کمیته امداد افرادی هستند که نیازمندند و برداشتن هرگونه قدم در جهت پاسخ به این مراجعین دارای اجر معنوی خواهد بود.

وی بر لزوم توانمندسازی مددجویان از طریق تخصیص تسهیلات اشتغال و برگزاری کلاس‌های مهارت‌آموزی تاکید و خطر نشان کرد: افرادی که می‌توانند برای کسب درآمد بیشتر حرفه ای را دنبال کنند ولی به دلیل نداشتن سرمایه از این کار باز می مانند بایست با دراختیار دادن سرمایه اولیه آنها را از پوشش حمایتی کمیته امداد خارج کرد.

در ادامه محمدی مدیر کل کمیته امداد استان گیلان  با اشاره به اینکه کلید واژه انتخابات اخیر افزایش مستمری مددجویان بود گفت: این افزایش به بهبود وضعیت معیشت خانواده های نیازمند کمک شایانی می کند ولی انگیزه افراد را جهت خود کفایی و توانمند سازی کاهش می دهد.

وی از تحت پوشش بودن  26 در صد خانوار شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با شهرستان های اطراف و میانگین کشوری بسیار بالاست و سیاست کمیته امداد در صومعه سرا ایجاد اشتغال و کارآفرینی خواهدبود.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.