معاون فرماندار ماسال در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس این شهرستان گفت: ملت ایران با حضور و انسجام خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر همدلی و اتحاد خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا از ماسال ، قربان خوشحال با اشاره به تاریخچه و اهمیت مسجدالاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان، اظهار داشت: متاسفانه قبله  اول مسلمانان با ظلم و تعدی صهیونیست ها، سالیان سال است که مورد غصب و اشغال اسرائیل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با ذکاوت و درایت سیاسی امام خمینی(ره)، هر ساله با حضور یکپارچه و همدلی آحاد ملت ایران و سایر مسلمانان جهان شاهد برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس، در آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان هستیم، افزود: با هماهنگی ها و تمهیدات به عمل آمده راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ماسال نیز در دو شهر شاندرمن و ماسال به ترتیب از ساعت 10:30 و 11:30 برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار ماسال همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت تنی چند از هموطنان عزیز در حوادث کور تروریستی تهران،‌ تصریح کرد: با توجه به این اقدامات شوم تروریستی و هدف دشمنان در ایجاد انشقاق در کشور، باید با حفظ وحدت و انسجام و حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر همدلی و اتحاد خودمان را به رخ جهانیان بکشیم.

هماهنگی  جهت برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی روز قدس و  اجرای مسابقات و برنامه های فرهنگی با موضوع قدس در بین کودکان و نوجوانان از جمله دیگر مباحثی بود که با حضور ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان در خصوص آن تصمیم گیری شد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.