سیده ندا رستاد روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد : خوشبختانه تمامی تکواندوکاران ملی پوش در دومین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا خوش درخشیدند و با تمام وجود به مصاف حریفان خود رفتند و تلاش خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشتند.
وی که به عنوان بهترین مربی مسابقات تکواندو نونهالان آسیا انتخاب شد، افزود: با وجود این که تکواندوکاران تیم ملی نونهالان برای اولین بار در رقابت های آسیایی و برون مرزی حضور می یافتند، همگی موفق به کسب مدال و سرانجام عنوان قهرمانی آسیا شدند.
وی خاطرنشان کرد : قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا ، اردوهای کوتاه مدت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم اما اردویی که در گیلان برپا کردیم بسیار مفید بود و توانستیم به وضعیت مناسب و دلخواه خود دست یابیم و با قدرت در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا کنیم .
رستاد اضافه کرد: با توجه به اینکه 16 کشور در این رقابت ها در ویتنام حضور داشتند ، تکواندوکاران تیم ملی نونهالان دختر توانستند 6 مدال طلا ، سه مدال نقره و یک مدال برنز کسب کنند و مقام قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهند.
وی که سابقه مربیگری تیم های ملی خردسالان و لیگ نوجوانان کشور را نیز دارد ، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با درخشش خیره کننده تکواندوکاران ، فاصله ما با تیم دوم بسیار زیاد بود و تیم قزاقستان که نایب قهرمان آسیا شد فقط یک مدال طلا کسب کرد اما تکواندوکاران ما توانستند 6 مدال طلا کسب کنند.
این سرمربی موفق گیلانی اضافه کرد: پس از قهرمانی رقابت های آسیایی ، تیم ملی تکواندو نونهالان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان ، شهریور ماه سال جاری در کشور مصر آماده می کند .
دومین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا که با حضور زبده ترین تکواندوکاران قاره کهن در کشور ویتنام برگزار شد ، سرانجام با قهرمانی تیم ملی ایران در هر دو بخش دختران و پسران پایان یافت.
خبرنگار: حسین مجرد** انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.