رئیس ستاد روحانی گفت: از رسانه‌های استان گیلان که در غربت و مظلومیت رسانه ای دولت روحانی به وی کمک کردند، تشکر ویژه می‌کنم.

به گزارش ایلنا از رشت، ضیافت افطاری اعتدال‌گرایان‌گیلان با محوریت‌ستادهای اعتدالی حسن روحانی در شهرستان‌های گیلان با حضور فعالان سیاسی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و جمعی از اعضای حزب اعتدال و توسعه و حمایان گیلانی دکتر روحانی در تالار گلستان برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم نصر رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه گیلان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: من تصمیم گرفته‌ام برای اولین‌بار از همه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان سراسر استان گیلان تشکر کنم که این همبستگی را به نمایش گذاشتند.

ابراهیم نصر افزود: از عزیزانی که به علت ظرفیت کم سالن نتوانستیم از آنها دعوت کنیم، عذرخواهی می‌کنم و به جای آن هزاران نفر پشت پرده که برای پیروزی آقای روحانی زحمت کشیدند، از شما که اینجا حضور دارید قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به سخنرانی‌های انتخاباتی جعفرزاده در نقاط مختلف استان گیلان، ضمن تقدیر از وی گفت: آقای جعفرزاده زحمات زیادی کشید تا مردم را به آگاهی برساند.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه گیلان بزرگترین دلیل پیروزی حسن روحانی و رای بالای وی در استان گیلان را انسجام اصلاح‌طلبان، اعتدال‌گرایان و عده‌ای از اصولگرایان معتدل دانست و گفت: استمرار این راه نیز بدون همکاری و کمک این عزیزان مقدور و میسر نیست.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: از امروز باید به فکر ادامه راه و یاری دولت تدبیر و امید تا سال ۱۴۰۰ باشیم چرا که ما برای جلب رضایت مردم چهارسال فرصت داریم.

وی بیان اینکه گزارش ستاد اعتدال و توسعه گیلان به ستاد تهران ارسال می شد، افزود: هر چند روز یک بار آقای دکتر واعضی با من تماس می‌گرفت و از وضعیت استان و چگونگی پیشرفت کارها سئوال می‌کرد.

نصر تصریح کرد: در ستادهای دکتر روحانی به قدری انسجام خوب بود که وقتی یاد آن روزها می‌افتم هنوز احساس خوشحالی به من دست می دهد.

حجت الاسلام محسن غرویان نیز شب گذشته در ضیافت افطاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان اظهار داشت: خدا را سپاس می گویم که در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در این جشن باشکوه توفیق حضور دارم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای‌حمله تروریستی‌حرم امام و مجلس شورای اسلامی افزود: تروریست های جنایت کار هموطنان بیگناه ما را کشتند و ملت ایران را در حزنی بزرگ و اندوه فراوان فرو بردند.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: امیدواریم که خداوند ارواح طیبه شهدا، امام راحل و خصوصا شهدای اخیر حمله تروریستی تهران را با امام حسن مجتبی مهشور گرداند.

حجت الاسلام غرویان گفت: این تفکر همان فکر آیت الله هاشمی رفسنجانی است که همیشه به آن تاکید داشتند البته درست است که به این مرد بزرگ ظلم و ستم شد اما نهایتا اندیشه و تفکرش پیروز میدان انتخابات شد.

وی افزود: باید بپذیریم که مردم ایران به جریان اعتدال و اصلاحات به جهت به دست گرفتن امور خود رای دادند و این جریان، قرائتی تازه ، هماهنگ با روشنفکری و بدیع است.

این مدرس دانشگاه اذعان داشت: روحانی توانست اسلام، حوزه، علوم حوزوی، علم، کلام و همه این علوم حوزوی را به گونه ای در کنار دانش های جدید امروزی قرار دهد و آنها را به مردم معرفی نماید.

حجت الاسلام غرویان افزود: دین باید در کنار علم و عالمان دینی در کنار عالمان دانشگاهی قرار بگیرند تا بتوانند کشور را اداره کنند.

وی خاطرنشان کرد: احترام و تکریمی که دکتر روحانی برای دانشجویان، اساتید دانشگاه ها، نخبگان قائل شدند باعث شد تا مردم به وی رای بدهند.

غرویان ابراز داشت: پیوندهایی که سالها در ذهن ما بعضا جزء آرمان های‌مان بود، در روز ۲۹ اردیبهشت ماه و در انتخابات ریاست جمهوری مردم آمدند و آنها را شدنی کردند.

وی یادآور شد: برخی فکر می‌کنند ما با همه دنیا باید بجنگیم در حالی که اسلام از سلم است و به معنای صلح و صفاست و مسلمان یعنی کسی که اهل سلم است و باید صلح جو باشد.

حجت الاسلام غرویان مدعی شد: اصل اولیه و قاعده و مبنا دین مبین اسلام جنگیدن نیست و ما هم نمی توانیم دین‌دار و معتقد باشیم اما با همه دنیا روابط خوبی نداشته باشیم.

در این مراسم سید احمد حسینی ضمن خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت: امیدوارم فرصتی پیش بیاید که از جوانان به نحو شایسته و مطلوب در گیلان و کشور استفاده شود.

رئیس ستاد روحانی در گیلان افزود: به سهم خود از همه عزیزانی که در تمامی نقاط استان گیلان در کنار مردم ایران  و همه افرادی که برای پیروزی آقای روحانی در ستادهای مختلف تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به زحمات فراوان ستاد مردمی حسن روحانی در گیلان به ریاست جعفرزاده ایمن آبادی گفت: این ستاد در کنار ستاد حزب اعتدال و توسعه و ستادهای احزاب دیگری که در استان گیلان فعال بودند، سپاسگزاری می کنم.

حسینی‌یادآورشد: معتقدم مجموعه‌تلاش‌های‌عوامل ذکر شده باعث پیروزی دکتر روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شده است.

وی گفت: مردم ایران و گیلان با مشارکت گسترده خود به بهترین شکل ممکن سرنوشت انتخابات را رقم زدند و من به نوبه خودم از همه آنها تشکر می کنم.

رئیس ستاد روحانی ادامه داد: از رسانه های جمعی ما در استان گیلان، اعم از نشریات، روزنامه ها، سایت ها، گروه ها و کانال های تلگرامی و تمام کسانی که در غربت و مظلومیت رسانه ای دولت روحانی به وی کمک کردند تشکر ویژه می کنم.

حسینی موفقیت روحانی را، موفقیت نظام، انقلاب و ایران دانست و گفت: رسانه ملی ما بر تبل پوشه کردن تلاش ها و کوشش های چهارساله دولت روحانی کوبید.

photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۱_۱۰-۳۴-۱۳

photo_2017-06-11_10-02-39photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۱_۱۰-۳۲-۱۱

photo_2017-06-11_10-07-51

photo_2017-06-11_10-04-49

photo_2017-06-11_10-03-14

photo_2017-06-11_10-06-58

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.