فرماندار رودسر گفت: در این دولت هیچ پروژه ای اجرایی نمی‌شود مگر اینکه پیوست زیست محیطی داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رودسر، به مناسبت هفته محیط زیست رئیس و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با فرماندار دیدار کردند .

امیر جانبازی رودسری در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت : یکی از سیاست‌های مدیریت شهرستان نگاه ویژه به مسئله محیط زیست است و هر کاری که در سطح شهرستان انجام می پذیرد نگاه زیست محیطی در آن دیده شده است .

وی خاطر نشان کرد : گزارش زیست محیطی برای همه پروژه های عمرانی ، اقتصادی و ... لازم و ضروری است و در این دولت هیچ پروژه ای اجرایی نمی‌شود مگر اینکه پیوست زیست محیطی داشته باشد و این نشان از اهمیت و جایگاه محیط زیست برای دولت دارد .

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: حفظ منابع زیست محیطی برای نسل‌های آینده بسیار مهم و حیاتی است.

جانبازی در ادامه به بحث آموزش اشاره نمود و تصریح کرد : برای موفقیت در کارها ، آموزش از مهمترین اولویت ها است و جامعه برای دست یابی به موفقیت های بزرگ نیاز به آموزش در سطوح مختلف دارد .

وی در ادامه به پیشینه فرهنگی مردم شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت : پیشینه فرهنگی شهرستان به گونه ای است که بحث حفاظت از منابع زیست محیطی برای مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و کمتر شهرستانی در استان وجود دارد که مانند شهرستان رودسر دارای 45 کیلومتر نوار ساحلی با فضایی بسیار دل انگیز و سرسبز باشد .

فرماندار رودسر خاطر نشان کرد : شهرستان رودسر یکی از سه شهرستان استان گیلان است که برای حفظ محیط زیست کارخانه کمپوست در آن احداث شده است و باید با برنامه ریزی درست از این کارخانه برای مدیریت زباله در شهرستان نهایت استفاده را ببریم .

جانبازی رودسری در ادامه با بیان این مطلب که  تمیز نگه داشتن یک محیط شخصیت و فرهنگ بالای مردم آن منطقه را نشان می دهد افزود : داشتن محیط پاک و سالم نقشی بسیار موثری در جذب و استقرار مسافران و گردشگران را دارا می باشد و همه باید سعی کنیم تا محیط شهرستان را پاک و تمیز نگه داریم و موارد زیست محیطی در سطح شهرستان را با جدیت پیگیری کنیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.