در محفل انس با قرآن کریم که از سوی اوقاف و امور خیریه استان گیلان برگزار شد، استاد شیخ علی محمود الشمیس قاری مصری و جمعی از قاریان استانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
همچنین به مناسبت شب ولادت امام حسن مجتبی ، مراسم مولودی خوانی با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در بقعه متبرکه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از ویژه برنامه های طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان است.
حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی خاطر نشان کرد: برگزاری 202 محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه و امام زادگان استان گیلان از جمله برنامه های ویژه طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است.
وی برگزاری 69 جلسه کلاس تفسیر، ترتیل خوانی و جزء خوانی در 359 بقعه متبرکه را از دیگر برنامه ها در اجرای طرح ضیافت الهی در امام زادگان و بقاع متبرکه گیلان ذکر کرد.
طرح ضیافت الهی از ششم خردادماه جاری همزمان با ماه مبارک رمضان در 410 بقعه متبرکه و امام زاده استان به اجرا درآمده و تا چهارم تیرماه ادامه دارد.
در مدت اجرای این طرح 10 ویژه برنامه شامل اقامه نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی و جزء خوانی برگزار می شود.
استان گیلان دارای بیش از 900 بقعه متبرکه است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.