به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان افزود: در دهه 60 دشمنان و منافقان ، هزاران ایرانی را با ترور به شهادت رساندند، ولی ملت ایران با عزم و اراده ای راسخ در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حرکت کرد.
وی اضافه کرد: امروز نیز با پشتوانه ولایت، نیروهای نظامی و امنیتی و ملت با بصیرت، تمام توطئه های دشمنان علیه این کشور با شکست مواجه می شود.
وی با ابراز همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی تهران، اظهار کرد: اقدام نسنجیده دشمن، بیشتر جنبه تبلیغی و نمایشی داشت و آنها بزعم خود می خواستند شیرینی حضور حماسی در انتخابات اخیر را به کام ملت ایران تلخ کنند که خوشبختانه در رسیدن به این هدف شوم ناکام ماندند.
حافظ نیا افزود: باید با تقویت روحیه انقلابی گری بتوانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم زیرا بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، عقلانیت واقعی در گرو انقلابی گری است.
امام جمعه آستارا با اشاره به بد عهدی های دولت آمریکا در ماجرای برجام و موضع گیری آن دولت در برابر حادثه تروریستی تهران ادامه داد: باید نگاه به داخل را در بخش های مختلف تقویت کنیم.
حجت الاسلام حافظ نیا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تجهیز سالن 703 نفری ارشاد و بیمارستان 132 تختخوابی آستارا شد و بیان کرد: با توجه به موقعیت مرزی آستارا بسیاری از اتباع خارجی از خدمات این شهرستان استفاده می کنند و باید دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تجهیز کامل بیمارستان آستارا اقدام کند تا مردم، بدون دغدغه از خدمات سلامت بهره مند شوند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.