به گزارش ایرنا ، در این مسابقه که چهارشنبه شب برگزار شد ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت با نتیجه 45 بر 24 برابر تیم آرنا رشت به برتری دست یافت.
در این دیدار که از هفته اول دور برگشت این رقابت ها و در رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و با پیروزی در این بازی ، به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه داد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته اول دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ برتر گیلان ، تیم های درفک رشت و ملوان بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم درفک رشت با نتیجه 71 بر 67 حریف خود را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت با کسب 18 امتیاز در مکان نخست قرار دارد ، تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و درفک رشت نیز با کسب 16 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان ، 9 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.