به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان متن پیام تسلیت استاندار گیلان به شرح ذیل است :

حمله تروریستی مذبوحانه وشکست خورده به حرم مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، دشمنی پایان ناپذیر بدخواهان مردم و معاندین نظام جمهوری اسلامی و عجز ، ناتوانی و عصبانیت آن فرومایگان در مقابل اراده ، عزم و همدلی ملت شریف ایران اسلامی را در عرصه های مختلف بویژه انتخابات اخیر را نشان می دهد.

بی تردید پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همگان واقفند که رمز موفقیت این نظام وحدت و همیاری همه ی اقشار مردم و مسئولان در سایه ی تدابیر حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب است و آنان که تحمل وجود آرامش بی بدیل ایران اسلامی را ندارند باید بدانند که با پلیدترین روش‌ها ی کینه توزانه هم خیال باطلشان در سست‌ کردن امنیت این کشور صلح جو تحقق پیدا نمی کند.

اینجانب ضمن محکومیت این حملات تروریستی، شهادت تعدادی از هموطنان عزیز بویژه شهید گیلانی این حادثه «مازیار سبزعلی زاده» را که در ایام ضیافت الهی به لقاء ا... پیوستند را به ملت شریف و تمامی خانواده‌های معزز آن شهدای والامقام تسلیت عرض نموده و برای آنان علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و از درگاه ایزدمنان برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

گفتنی است : شهید مازیار سبز علی زاده متولد 1351 اهل روستای ملار (سیاهورد) دهستان آلیان شهرستان فومن است. کارگر خدماتی حرم مطهر امام راحل دارای همسر و دو فرزند پسر و دختر است که روز گذشته در حادثه حمله تروریستی به حرم مطهر امام (ره) به شهادت رسید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668826
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.