استاندارگیلان در مراسم ضیافت افطار ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضور یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی شامگاه سه شنبه مصادف با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور در جمع ایتام و  مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در فضایی صمیمی با آنان روزه ی خود را افطار کرد.

 محمدعلى نجفى در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام مبارک ماه رمضان گفت: خرسندم امروز فرصتى شد تا در کنار شما بتوانم به میهمانى خداوند متعال نائل گردم.

وى با بیان اینکه در شأنیت عظیم این ماه مبارک همین بس که ماه نزول قرآن است، خاطرنشان ﻛﺮﺩ: در این ماه انسان با هر تفکر و مسلکى مى تواند تحت تاثیر فضاى معنوى موجود اهلیت پیدا کند و این از شاخصه هاى ماه مبارک رمضان است.

استاندار گیلان عملکرد کمیته امداد در خصوص تکریم ایتام و برگزارى مراسم افطار را تحسین ﻛﺮﺩ و گفت: دولت با عنایت رهبر معظم انقلاب که همواره نگاه ویژه اى به ایتام و خانواده‌هاى کم بضاعت داشته‌اند سعی کرد به این اقشار توجه ویژه کند و سه برابر شدن حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد در همین راستا بود.

وى تاکید ﻛﺮﺩ: سیاست نظام و دولت آن است شرایطى فراهم کند تا خانواده هاى تحت پوشش به میزان مطلوبى از توانمندى برسند تا از پوشش خارج شده و خود شاغل و کارآفرین شوند که یقینا چنین امرى زیبنده تر و پسندیده تر است.

 نجفی همچنین در این مراسم از چند خیر قدردانی کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.