برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در ماه‌مبارک رمضان برای خانواده‌های تحت حمایت، یکی از برنامه‌هایی است که برای ارتقاء سطح معنوی و اعتقادی خانواده‌ها اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امیری با اشاره به فیوضات ماه‌مبارک رمضان و فرصت همدلی بیشتر نیکوکاران و خیران با محرومان و ایتام، اظهار کرد: امسال با کمک و همت خیران و نیکوکاران، 32 سفره افطاری و شام در ماه مبارک رمضان برای ایتام و فرزندان محسنین سراسر استان گسترده می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان هفت هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان گیلانی توزیع می‌شود، افزود: هفت هزار مورد شامل پنج هزار پرس غذای گرم و دوهزار سبد کالا است.

امیری برنامه‌ریزی برای دیدار حامیان با ایتام و محسنین در قالب شوق دیدار را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت : طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امسال در ماه مبارک رمضان سه هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در سراسر استان جذب می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان تصریح کرد: طرح ضیافت افطاری مددجویان از اول ماه‌مبارک رمضان آغاز و اوج آن در هفته اکرام و اطعام خواهد بود و این طرح با مشارکت خیران و نیکوکاران اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌گذشته مبلغ 500 میلیون تومان در ماه‌مبارک رمضان توسط مردم نوع‌دوست گیلان به نیازمندان کمک شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال در ماه‌مبارک رمضان این میزان کمک به دو برابر افزایش پیدا کند.

امیری با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه‌مبارک رمضان خاطرنشان کرد: طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولین و نیکوکاران در منازل مددجویان به منظور آشنایی با مشکلات خانواده‌های محروم و حل برخی از این مشکلات اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.