به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودسر از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله یکصد میلیون ریالی لوازم ساختمانی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، به یک دستگاه خودروی باری مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی این خودرو، پنج هزار و یکصد قطعه انواع لوازم ساختمانی قاچاق ساخت کشور ترکیه که فاقد مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط شد.
سرهنگ پورقاسم ارزش کالای کشف شده را یکصد میلیون ریال ذکر و با اشاره به دستگیری راننده 36 ساله این خودرو گفت: متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی فومن نیز از کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن جعفرزاده گفت:‌ در پی گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک مرغداری در شهرستان فومن، ماموران در بازرسی از مرغداری ، 2 هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در یک تانکر در داخل مرغداری دپو شده بود، کشف و ضبط کردند.
سرهنگ جعفرزاده ارزش کالای کشف شده را 40 میلیون ریال ذکر و اضافه کرد: متهم برای تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان و فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.