به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه گفت: ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با حضور در دفتر هیات فوتبال استان گیلان ، قراردادش را با باشگاه سپیدرود رشت به ثبت رساند و دومین بازیکن فصل جدید این تیم است که با سپیدرود رشت قرداد امضاء کرد.

علیرضا وهابی افزود: این دروازه بان سابقه حضور در تیم های خونه به خونه بابل ، استیل آذین ، ملوان انزلی و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد و همچنین در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران نیز حضور داشت.

پیش از این، حسین ابراهیمی بازیکن گیلانی فصل پیش ماشین سازی تبریز ، با امضای قرارداد یکساله به سپیدرود رشت پیوسته بود. علاه بر این دو بازیکن جدید ، سیدمحمد حسینی دروازه بان و پویا نزهتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با امضای قرارداد جدید ، به مدت یک سال دیگر در تیم سپیدرود رشت ماندگار شدند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت ، توانست با کسب رتبه دوم این رقابت ها ، به لیگ برتر کشور صعود کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 665439
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.