به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با بیان اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی مسافران و گردشگران به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده شده است، اظهار کرد: مسائل مالی جزء اولین مسائل مطرح شده در کارگروه‌های مختلف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به هزینه بر بودن کارهای فرهنگی، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در طرح سالم سازی دریا نیز هزینه بر است اما بر روی جامعه تاثیر فراوان دارند. فاضلی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های ارگان‌های مختلف در سالم سازی دریا باید تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد، اذعان کرد: در کارهای فرهنگی سالم سازی دریا در هر شهرستان باید از گروه‌های هنری بومی آن شهرستان استفاده شود.

وی تاکید کرد: عدم استفاده از گروه‌های فرهنگی بومی در برنامه‌های فرهنگی سالم سازی دریا باعث ایجاد تضاد فرهنگی می‌شود. این مسئول در پایان با اشاره به اجرای برنامه های دینی و ارزشی در طرح سالم سازی دریا، افزود: ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی گیلان نیز با استفاده از مشاوران تبلیغی و دینی در این طرح با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همکاری دارند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 665420
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.