به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ رمضانعلی پورقاسم فرمانده انتظامی رودسر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت وسایط نقلیه ، موفق به کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در رودسر شده و در این خصوص یک سارق 35 ساله سابقه دار و یک نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته و استعلام از سیستم پلیس آگاهی، سرقت سه دستگاه موتورسیکلت در شهرستان های شرق گیلان و مازندران صورت گرفته بود که دو متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی لنگرود نیز از دستگیری سارق حرفه ای تجهیزات داخل خودرو با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین نیک فرد ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری 11 در راستای شناسایی و دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه در این شهرستان به فردی 31 ساله اهل و ساکن آستانه اشرفیه مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت در لاهیجان و یک فقره در لنگرود اعتراف کرد، افزود: سارق تجهیزات و لوازم داخل خودرو نظیر پنل ضبط و صوت خودرو ، باند خودرو و ... سرقت می کرد.
سرهنگ نیک فرد با اعلام اینکه در بازرسی از منزل متهم قسمتی از اموال سرقتی کشف شد، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان های رودسر و لنگرود به ترتیب در 75 و 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.