به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، حمیدرضا منصوری پیشکسوت و بهترین گلزن سپیدرود در گفتگو با برنامه چای سرد رادیو گیلان گفت : گلهای زیادی به ثمر رساندم اما به خاطر 2 گل فراموش نشدنی به احمدرضا عابدزاده آن هم ظرف مدت 20 دقیقه مشهور شدم و همه مردم آن دو گل را به یاد دارند.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از آن 2 گل ، عابدزاده مرا مصدوم کرد ، گفت : عابدزاده چندی پیش اعتراف کرد که عمداً مرا مصدوم کرد و از من معذرت خواست و اعلام کرد که اگر تو را مصدوم نمی کردم تا آخر بازی دردسر بیشتری درست می کردی .

بهترین گلزن تاریخ باشگاه سپیدرود رشت گفت : تیم سپیدرود سال 61 رویایی ترین تیم تاریخ این باشگاه بود و آن سال تیم ما همه تیم ها را مغلوب کرد و قهرمان شد. حمیدرضا منصوری با اشاره به اینکه در آن دوره شهرستانی ها در تیم ملی فوتبال جایی نداشتند گفت : 3 بار به تیم ملی دعوت شد و هر 3 بار شب اعزام خط خوردم چرا که آن وقت شهرستانی ها بی پشت و پناه بودند.

وی افزود : به واسطه ادیب قدس از دوستان خوبم که در لیگ حرفه ای ترکیه بازی می کرد نزدیک بود لژیونر شوم اما خودم پیگیری نکردم و این اتفاق نیفتاد. این پیشکسوت و مربی باشگاه سپیدرود گفت : علی نظرمحمدی هوش و استعدادش را اثبات کرده و همه باید به او کمک کنند.

حمیدرضا منصوری افزود : تیم سپیدرود در راه لیگ برتر مشکلاتی دارد که باید این مشکلات با حمایت بیش از پیش مسئولان برطرف شود. برنامه چای سرد رادیو گیلان را کامران جعفری تهیه می کند .گوینده این برنامه مریم واحد است و عفت جمالی پور صدا برداری و میکس این برنامه را بر عهده دارد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663924
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.