مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری ۸۰ ویژه برنامه ارتحال امام در استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد در سالن اجتماعات استانداری گیلان، از برگزاری ۸۰ ویژه برنامه ارتحال امام در استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های خوشنویسی و نقاشی از تمثال امام خمینی‌(ره)، تصریح کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی(ره) در سراسر استان برگزار می‌شود.

فاضلی، اجرای نمایش‌های مذهبی و شب شعر و برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس و پوستر را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: همچنین نمایشگاه عکس «کوچ آفتاب» در شهرستان رودبار برگزار می‌شود.

وی، حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری را یکی از شخصیت های برجسته گیلان در نهضت امام خمینی(ره) دانست و عنوان کرد: همه ساله همزمان با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد فیلم سینمایی شهید یونس رودباری که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولید شده است در سینما زیتون رودبار اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای شب‌شعر تحت عنوان «منشور انقلاب اسلامی» در رشت و جلسه نقد و نظر «عرفان در اشعار امام» در فومن خبر داد و خاطرنشان کرد: به مطبوعات استان جهت درج مقاله ویژه نکوداشت حضرت امام تحت عنوان «منشور انقلاب اسلامی» اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.