شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در باره سقوط یک دستگاه خودرویسواری 206 در استخر آب گفت: این خودرو به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل آن پس ازبرخورد با گاردریل به داخل استخر آب سقوط کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر حادثه سقوط یک دستگاه خودروی سواری به داخل استخر آب، سریعا ۳ آتش نشان بهمراه یک دستگاه خودروی نجات و اطفایی به محل حادثه واقع در جاده فومن- روبروی بقعه آقا سید یعقوب اعزام شد.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه ، یکدستگاه خودروی سواری ۲۰۶ که به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو پس از برخورد با گاردریل به داخل استخر آب سقوط کرده بود مشاهده می‌شد.

وی با بیان اینکه دو سرنشین این خودرو توسط اهالی به بیرون از آب انتقال یافتند افزود: آتش نشانان سریعا به امداد رسانی و همچنین بواسطه شرایط نامناسب و احتمال رخداد حادثه مشابه نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

مومنی در ادامه افزود: به علت غوطه ور شدن خودرو به داخل آب متاسفانه سرنشین(خانم حدودا ۲۵ ساله) فوت نمود و شرایط جسمانی راننده (مرد) بسیار وخیم اعلام شد که سریعا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همین گزارش حاکی است: خودروی سواری توسط جرثقیل به بیرون از آب انتقال یافت و آتش نشانان پس از پایان عملیات امداد رسانی و ایمن سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

 

2-

4

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.