استاندار گیلان حضور کم نظیر مردم در انتخابات را مقتدرانه همراه با دانایی ذکر کرد و گفت:آرای 70 درصدی مردم گیلان به گفتمان دکتر روحانی، تکالیف ما را برای خدمت بیشتر می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی مشارکت مردم استان 'گیلان را  در این دوره از انتخابات در مقایسه با سایر استان‌های کشور بیشتر عنوان کرد و افزود: درصد مشارکت در گیلان ، نزدیک به 83 درصد بود.

وی با اشاره به اینکه در روند برگزاری انتخابات نیروهای دست اندر کار خوب عمل کردند، افزود: باتلاش و کوشش ،هماهنگی  و  برنامه‌ریزی دقیق و بدون وقفه، انتخابات را در سلامت کامل برگزار کردیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد:زیبایی انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه امسال این بود که مردم در فضایی آرام و با نشاط در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافتند و این موفقیت متعلق به مردم است.

 نجفی گفت: مردم با حضور مقتدرانه با علم و دانایی و همچنین با اهداف مشخص، پیام همبستگی ملت ایران را به جهانیان اعلام کردند.

وی  خاطرنشان کرد: بداخلاقی‌های اخیر به این معنا است که عده‌ای  هنوز پیام روشن ملت ایران را درک نکرده اند و در انجام محاسبات خود در خصوص مطالبات جامعه دچار خطاهای استراتژیک هستند.

وی با بیان این که حجت‌الاسلام روحانی 57 درصد آرای میانگین کشوری را به خود اختصاص داده، یادآور شد: این در حالی است که در گیلان بیشتر از 69 درصد به  دکتر روحانی رای داده‌اند.

نجفی افزود :افزایش آرای حجت الاسلام روحانی در گیلان  با وجود تلاشهای بی وقفه عده ‌ای به منظور نادیده انگاشتن دستاوردهای دولت بدست آمد و مردم به خوبی نشان دادند که کدام روش را برای اداره‌ کشور می‌پسندند ضمن اینکه تکلیف ما را برای کار وتلاش بیشتر سنگین کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.