به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز دوشنبه در بازدید از طرح های سالمسازی و مناطق خطر آفرین سواحل شهرستان آستارا افزود: باید زمینه ورود و حضور فعال بخش خصوصی را برای خدمات گردشگری در این شهرستان فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: هرچند در دولت تدبیر و امید تلاش های بسیاری در ساماندهی سواحل گیلان ایجاد شده است اما برای خدمات بهتر و تکمیل طرح ها باید سرمایه گذاری های بهتری توسط بخش خصوصی انجام شود.
وی اضافه کرد: دولت مسئول فراهم کردن زیرساخت ها و بستر های لازم است اما برنامه های اجرایی و ساختارهای مناسب خدمات دهی باید توسط بخش خصوصی تکمیل شود.
رئیس ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی آستارا، افزود: نباید مناطق ساحلی و مراکز خدماتی طرح های سالمسازی با آلاچیق های نامناسب اداره شود بلکه باید برای گردشگران جاذبه داشته باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته در آستارا مدیریت طرح های سالمسازی دریا در مناطق شهری به شهرداری ها و در مناطق روستایی به تعاونی دهیاران و دهیاری ها واگذار شده است و باید فرصت های بهتری برای ارائه خدمات به گردشگران ایجاد کنند.
فرماندار آستارا تاکید کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و کلاس های عمومی آموزشی برای خانواده ها در طرح های سالمسازی دریا در اولویت برنامه ریزی ها قرار گیرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای 18 کیلومتر نوار ساحلی و سه طرح سالمسازی دریاست.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.