مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین و داوطلبان برای کمک به افراد کم برخوردار و نیازمند ادامه دارد.
وی اظهار داشت: طرح ملی همای رحمت با بهره گیری از باورهای فرهنگی و دینی، حس نودوستی با مشارکت افراد خیر و نیکوکار به منظور کمک به افراد نیازمند و کم برخوردار به اجرا درآمده است.
ولی پور خاطر نشان کرد: افراد علاقمند برای مشارکت در این طرح می توانند کمک های غیر نقدی خود را با مراجعه به شعب و خانه های داوطلب هلال احمر اهدا کنند.
وی بیان داشت: این کمک ها پس از جمع آوری با کمک داوطلبان در قالب سبدهای غذایی به ارزش یک میلیون ریال و با حفظ کرامت انسانی ، در ساعت کم تردد شب در اختیار نیاز مندان قرار می گیرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: سبد های غذایی در اختیار بیماران صعب العلاج ، زنان سرپرست خانوار و افراد بد سرپرست ، خانواده های کم برخوردار ، ایتام ، معلولان و خانواده های زندانیان و سالمندان قرار می گیرد.
بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان نیز بیان داشت: 75 خانه داوطلب و شعب این جمعیت آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین است.
وی اظهار داشت: علاقه مندان برای مشارکت در این امر خدا پسندانه می توانند کمک های خود را به حساب 15 /870270 نزد بانک ملت واریز کنند.
جمعیت هلال احمر استان دارای چهار هزار و 443 داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.