به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش عصر یکشنبه در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فرمانداری آستارا افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و با بهره گیری از توان حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و سیاسی شخصیت امام خمینی (ره) را در قالب برنامه های مختلف معرفی کنیم.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای بزرگداشت شخصیت حضرت امام (ره) نباید مختص به ایام سالگرد ارتحال ایشان باشد بلکه باید در طول سال برنامه های مدون در راستای نقش امام خمینی (ره) در جهان اسلام برگزار کرد.
وی اظهار کرد: کمیته های مربوطه برای برگزاری آئین های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) با در نظر گرفتن ظرفیت های مردمی و استفاده از دیدگاه های صاحب نظران با طراحی برنامه های متنوع بکوشند.
رنجکش افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی فراملی است و دنیا باید با افکار و اندیشه های آن مرد بزرگ آشنا شود و این اندیشه ها اگر به خوبی معرفی شود، با وجود تغییر نسل ها مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: شهرستان آستارا از شرایط خاص مرزی برخوردار است و برگزاری آئین های باشکوه با ایده های خلاقانه در تبیین دیدگاه های حضرت امام و اهمیت قیام 15 خرداد می تواند بازتاب خوبی داشته باشد.
فرماندار آستارا به اجرای برنامه های مختلف در ایام سوگواری حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: تبلیغات محیطی مناسب به همراه دسته های عزاداری و محافل انس با قران از اقدامات دستگاه های اجرایی در این ایام خواهد بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.