جمشید ظهیری اظهار داشت: درخواست ها و حضور مراجعین از سال 93 به بعد روند کاهشی چشمگیری داشته که یکی از مهمترین دلایل آن برنامه ریزی و اجرای گازرسانی به روستاها بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت،  جمشیدظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال 95 در مجموع تعداد مراجعات مردمی 68 مورد بوده که پس از تکمیل فرم درخواست توانستند با اینجانب و یا مسئولان مربوطه دیدار و طرح موضوع کنند.

وی ادامه داد: پس از طرح درخواست و مشکل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم برای رسیدگی به درخواست ها صادر شده و موارد درخواستی توسط روابط عمومی پیگیری و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

ظهیری اظهار داشت: بیشترین موضوع مراجعه هفتگی مربوط به درخواست شبکه و نصب علمک (34 درصد) بوده که بیشتر این موارد هم در رابطه با منازل فاقد سند و پروانه ساخت (نسقی) بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: همچنین درخواست گازرسانی به روستاها با 22 درصد و درخواست اشتغال به کار با 13 درصد در رده دوم و سوم قرار داشته و مشکل صورتحساب گاز، ترمیم آسفالت و مشکل زمین در مراحل بعدی قرار دارد.

وی عنوان نمود: کمترین مراجعه مربوط به ماه اردیبهشت با یک مورد و بیشترین تعداد مراجعه مربوط به ماه تیر با 11 مورد می باشد.

ظهیری اظهار داشت: درخواست ها و حضور مراجعین از سال 93 به بعد روند کاهشی چشمگیری داشته که یکی از مهمترین دلایل آن برنامه ریزی و اجرای گازرسانی به روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با تدبیر دولت و تصویب بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93، مصوبه شورای اقتصاد برای گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار صادر شد و شرکت گاز استان گیلان با پیشگامی در این طرح روستاهای زیادی را در برنامه گازرسانی قرار داد؛ از این رو آمار مراجعات حضوری بویژه شوراها و روستائیان برای درخواست گازرسانی کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

ظهیری از دیگر عوامل کاهش مراجعات حضوری را، راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست ها با مبادی ارتباطی مختلف از جمله تلفن گویای 3414 عنوان نمود که روند بررسی و پاسخگویی دقیق و سریع اطمینان مردم را جلب نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان  در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش همه همکاران در واحدهای مختلف، خدمات به نحو مطلوبی به مشترکین عزیز ارائه گردد تا علاوه بر کاهش نارضایتی و عدم مراجعه حضوری مشترکین عزیز، موجبات افزایش اعتماد و اعتبار شرکت را نزد آنان و جامعه فراهم سازد.

در راستای سیاست پاسخگویی مناسب و شفاف به مراجعین و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 8:30 الی 12 ظهر روابط عمومی شرکت گاز، میزبان مراجعینی است که متقاضی ملاقات مستقیم با مدیر عامل است.

3

 

1

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.