به گزارش خبرنگار ایرنا دریادار حبیب الله سیاری غروب شنبه در محفل انسی با قرآن در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال نیروی دریایی اظهار کرد: امنیت در هر کشور، جایگاه ویژه ای دارد و دشمنان اسلام تلاش بسیاری برای برهم زدن امنیت میهن ما به کار بسته اند اما تا کنون موفق نشده اند.
وی افزود: هرگونه پیشرفت و رشد در جامعه، در گرو وجود امنیت است و در صورت نبود امنیت هیچ پیشرفتی در اقتصاد، عمران، آبادانی و صنعت آن کشور به وجود نخواهد آمد.
دریادار سیاری با تاکید برلزوم وجود اتحاد و همبستگی بین آحاد ملت به عنوان یکی از مهمترین مولفه های برقراری امنیت در کشور تصریح کرد: برای ارتقاء امنیت و افزایش رشد جامعه، باید وحدت و انسجام ملت همواره حفظ شود.
وی محور وجود امنیت پایدار در کشور را نیروهای مسلح دانست و افزود: وجود امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور ، نتیجه داشتن نیروهای مسلح مقتدر ، توانمند ، هوشمند و پرتلاش است .
دریادار سیاری یادآور شد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ایمان ، علم و شجاعت سه شاخصه مهم است که باید در نیروهای نظامی مشهود باشد و این سه شاخصه، لازمه پیشبرد اهداف نظام و کشور است .
فرمانده نداجا بر افزایش توانمندی نیروهای مسلح در راستای برقرای هرچه بیشتر امنیت کشور تاکید و تصریح کرد: همه کسانی که در فرا منطقه به فکر دشمنی با جمهوری اسلامی هستند، با دیدن انسجام و اتحاد داخل کشور بین همه اقشار، حتی فکر حمله ، تجاوز و تعرض به حریم جمهوری اسلامی به سرشان خطور نمی کند.
وی تاکید کرد: مهمترین عامل موثر در ارتقاء توان دفاعی کشور داشتن نیروی انسانی الهی محور است و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، این فرصت در اختیار ماست که نسبت به ارتقاء سطح ایمان خود، اهتمام بیشتری داشته باشیم .
محفل انسی با قرآن در نخستین روز از ماه مبارک رمضان از عصر امروز (شنبه) در مسجد پیامبر اعظم ناوگان شمال برگزار و پس از آن، حاضران در ضیافت افطاری این مراسم حضور یافتند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) در این شهر ساحلی مستقر است.
خبرنگارک رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.