سیهلا مدارایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کنار معیشت مردم و رفع دغدغه های اقتصادی، مسایل فرهنگی و اجتماعی هم بایستی مورد توجه دولت دوازدهم قرار گیرد.
وی در رابطه با زیرسازی های فرهنگی و ضرورت توجه دولت دوازدهم به این مهم اظهار کرد: باید با فرهنگ سازی، جوانان را به سمت آرمانی، اعتقادی و مرام داشتن سوق دهیم.
مدارایی خاطرنشان کرد: اگر با عملکردمان بتوانیم به جوانان یاد دهیم که در بحران ها، کنار هم باشند و دست یکدیگر را بگیرند، یاد خواهند گرفت که یکدیگر را دور نزنند.
وی تصریح کرد: در مسایل مربوط به حوزه اجتماعی و ضرورت توجه دولت به این مهم نیز بایستی پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی شامل طلاق، اعتیاد و بیکاری مدنظر دولت دوازدهم باشد.
وی اظهار داشت: اگرچه کارهای زیادی در رابطه با فراگیری مهارت های زندگی انجام گرفته ، اما آموزش ریشه ای که جوانان ما به حق و حقوق خود پی ببرند و چگونگی روابط زناشویی را برای جلوگیری از طلاق در کنار یکدیگر داشته باشند، باید مورد توجه دولت در حوزه اجتماعی قرار گیرد.
مدارایی خاطرنشان کرد: فراهم سازی بستری برای آموزش جوانان در راستای نوع زندگی در کنار یکدیگر، ضرورتی است که بایستی در اولویت کارهای دولت در پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشد.
وی در ادامه مصاحبه با بیان اینکه جوان شدن کابینه بایستی جزو اولویت های رئیس جمهوری قرار گیرد، تصریح کرد: کابینه دولت یازدهم با توجه به توانایی های خود خالصانه تلاش کرد و ما کابینه ای مانند ظریف ها، جهانگیری ها و قاضی زاده هاشمی ها می خواهیم، کسانی که با مردم صادق باشند.
مدارایی ادامه داد: ما اصلاح طلبان از دولت دوازدهم انتظار داریم در راستای تغییر کابینه خود و همچنین مدیریت های کلان کشور، از شایستگان اصلاحات چه زن و چه مرد بر اساس شایسته سالاری بهره گیرد.
وی با اشاره به خلق حماسه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 خاطرنشان کرد: مردم کشورمان با پشتیبانی از حاکمیت نشان دادند هر زمان که بخواهند، می توانند حماسه آفرین باشند.
مدارایی ادامه داد: بار مسئولیت دولت بسیار زیاد است، بایستی به پیش برویم و همه به دولت در تحقق وعده هایش کمک کنند.
وی بیان داشت: مردم ما به یقین رسیده اند که باید مطالباتشان را در کنار آرامش ، اعتدال و با آرامی از حاکمیت بخواهند و این، خواست ملی مردم ایران است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.